Svar på kommentar

Mimi om Svar på kommentar:
Jag må vara ett jedhead men betyder "anti-cester", "non-cester" och "cester" o.o ? Jag borde veta det här shame on me TwT

Svar: Lol, don't kill the messenger, om du inte vet det här redan så kan du mkt väl bli sur ^^' Det är rätt mkt tumblr-språk, så om du inte vet vad det är så kan det vara för att du inte har tumblr? :P
Incest: syskon som har en relation utöver att bara vara kära i varandra (de är alltså kära)
Jedcest: ... ja det kanske ni kan räkna ut själva.
Anti-cester: MOT jedcest, alltså ett jedhead som inte alls tycker om idéen på incest mellan twinsen och som inte ser det i några bilder/filmer/etc.
Non-cester: Varken för eller emot jedcest, ett jedhead som är hyfsat neutral. Kan kanske se i bilderna något som kan tolkas som mer än broderlig kärlek, men som inte tror att det är sant och som inte bryr sig om att läsa sånna fics eller något sånt.
Cester: FÖR jedcest, ett jedhead som antingen tror att jedcest är på riktigt ELLER som bara tycker om att läsa fics/titta på bilder/etc. En sån som tycker att det är cute helt enkelt.
Jag faller in under non-cester, även om jag läser mest jedcest-fics (för att nästan alla bra författare än cesters dock... brukar skippa "intima" bitar, lol), eller ja, det var mest förr, just nu läser jag mest 1D, since jag har trillat tillbaka in i non-cester facket ganska ordentligt och som sagt, har inte hittat nå bra icke-cest författare än :(
(ni får säga till om jag ska förklara bättre)

Kommentarer
Mimi sa:

Det var jätte bra förklarat, tack så mycket ^w^ !!

Älskar dina noveller btw ♥

2012-05-31 @ 09:10:11
Anonym sa:

Fattade inte... Men jag TROR att jag är en Non-cester. Vem kom på allt dethär?

2012-05-31 @ 16:13:23
HANNA sa:

Lol jedcest Loooool

2012-06-22 @ 17:42:41

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0