Ny engelsk blogg

Hejsan hörrni, jag tänkte bara erkänna att jag har gjort en till blogg, där jag kommer att posta en engelsk AU (alternative universe) fiction om våra tvillingar. Självklart kommer jag att fortsätta här också, men jag känner att jag behöver hitta på något nytt för att orka fortsätta (det hände en grej, jag behöver distraktion) och jag har haft en novell i den här stilen i huvudet hela sommarn.. 
Så ja, här är en länk till den nya bloggen:
 
HÄR HÄR HÄR KLICKA HÄR
 
Det är en tumblr, men det fungerar nästan precis som en blogg (för er som inte har tumblr). Klicka bara på "read more" så ska det lösa sig :P Och, den är som sagt en engelsk fanfic, så, ja ^^
 
HUGS AND KISSES TO EVERYONE <3
 

 
Everything that matters
Life had always been cruel to the Grimes twins. After their parents death, at the age of three, society failed them. Abusive foster families became an everyday occurrence. But the worst betrayal must be when the social workers decide to split them up. Five years later, when they meet again, their life have taken complete different turns.

Kommentarer
Anonym sa:

Mera MERA MEERAA! Älskar den redan ;)

2012-08-18 @ 22:37:14
Tovis :D sa:

yeey, ska gå in och kolla :)

//so-jedicated.tumblr.com

2012-08-19 @ 00:13:22
URL: http://basekayguys.blogg.se
Hanna sa:

CAN WE NOT? AJM CRAJING ALREADY FANNY MY HEART

2012-08-19 @ 22:37:51
URL: http://Luminous.blo.gg

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0