Mer lästips, tihi

Jag är på lite lästipshumör, since jag själv är på värsta humör för fanfictions av olika slag ^^
 
Bästaste Josefin har en One direction fanfiction för er som gillar dem, den är också helgrym!!
http://larrystylinsonfanfiction.blogg.se/ <-- that one, yup
 
Sen ska jag se om jag kommer på någon mer härlig sak, jag har lite hjärnsläpp och är lite uppskruvad för jag blev helt till mig av Taylor Swifts låt "We are never ever getting back together" för den är helt himla perfekt och jag blir helt asdfghjk liksom. Ok, ska se när jag ids att skriva på Det blåser nästa gång, är mer taggad på att skriva på den nya engelska grejen, men det kanske inte är så ovanligt att ni får vänta (förlåt förlåt förlåt förlåt)... <3
 
LOVE xx

Kommentarer
Josefin sa:

Aw! Tack för... ehm, "reklamen" eller vad man ska kalla det? Tack för att du gillar den, helt enkelt! :'3 ♥

2012-08-24 @ 21:47:24
URL: http://larrystylinsonfanfiction.blogg.se/
:D sa:

Snälla skriv mer på din engelska fanfiction everything that matters! Den är så jävla bra! XOXO

2012-08-29 @ 18:51:08

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0