Svar på kommentar

Tovis Grimes:
Btw, har läst din blogg i snart ett halvår, men jag har aldrig riktigt fattar hur gammal du är :P? Så hur gammal är du :)? OCH DU ÄR GRYM, dina texter/noveller är dom bästa jag någonsin läst!

Och är du anti-cester, non-cester eller cester :P? haha random fråga men frågar alla jedheads, jag är non-cester :P

Det blev jättemycket frågor nu men haha ^_^


Svar:
Du får jättegärna ställa frågor, jag gillar frågor ;)
Fast först och främst: TACK! För alla fina ord, för att du har stannat så pass länge <3 Du anar inte, ingen av er anar, hur pass mycket det faktiskt betyder för mig.

Till frågorna då :P
- Jag är 16 år gammal, men fyller sjutton i sommar ^^ Fast, typ alla mina kompisar har redan fyllt, så om ni frågar är det mycket möjligt att jag svarar 17 först och ändrar mig sedan (jättebra minne liksom)
- Jag är liksom du non-cester, även om det har svängt lite i perioder (aldrig varit anti dock) :)

Det där var för övrigt bara två frågor, inte mycket ju XD

Kommentarer
Mimi sa:

2012-05-30 @ 19:03:48
Mimi sa:

Jag må vara ett jedhead men betyder "anti-cester", "non-cester" och "cester" o.o ? Jag borde veta det här shame on me TwT

2012-05-30 @ 19:05:38
HANNA sa:

TJA FANNY

2012-06-22 @ 17:43:18

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0