Äh :(

Hejsan alla, förlåt förlåt förlåt för att jag inte lägger ut något.

Typ fjärde försöket att få till en bra Kap. 6, men det går askasst och jag blir inte nöjd alls och inget blir bra och blääh :(

Förlåt!

 


Jag har så stor lust att bara:

Kapitel 6

Och så slog en stor meteorit ned på jorden och alla dog.

The end.


Just nu pallar jag inte mer, det fungerar inte idag. Förlåt och goodbye, jag skriver någon dag när min hjärna faktiskt kan göra något vettigt istället. Förlåt.

Much love :-*


Kommentarer
t sa:

drog seriöst mej själv i håret när jag läste, klarar mej inte utan dina noveller, dom är så otroligt bra, bästa jag har läst!



Även om du inte uppdaterar med noveller, så kan du väll uppdatera lite allmänt så man vet att du lever ibland :P



Men känn ingen press, skriv när du orkar och vill :)

2012-05-06 @ 18:01:24
Tovis :D sa:

drog seriöst mej själv i håret när jag läste, klarar mej inte utan dina noveller, dom är så otroligt bra, bästa jag har läst!



Även om du inte uppdaterar med noveller, så kan du väll uppdatera lite allmänt så man vet att du lever ibland :P



Men känn ingen press, skriv när du orkar och vill :)

2012-05-06 @ 18:01:42
URL: http://photoismymotto.blogg.se/
HANNA sa:

1,25

2012-06-22 @ 17:48:29

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0