Svar på kommentar

Rebecka om Impossible:
För det första..Det kändes fel att fylla i mitt namn under "Jag älskar Jedward och jag heter".. för de två människorna har inget med det jag är påväg att skriva.
För det andra, jag har en stor förmåga att tappa kontrollen och hamna på sidor jag inte menade att klicka in på. Ärligt, så minns jag inte hur jag hamnade här. Men, jag läste ovanstående lilla text..och sparade din webbadress i favoriter i min webbläsare. Varför? Jo, för att jag inte då, på direkten för någon dag sedan hade tid att skriva ner denna kommentar.. som jag anser dig vara värd.

Dock skriver jag det jag vill att du ska veta med dig nu.
Din ovanstående korta text, tycker jag är så himla vackert formulerad, och jag som många andra kan förstå att den antagligen är baserad på 'Jedward', dock.. tycker jag att du har formulerat dig så himla bra att man kan tolka den lite som man vill. Jag hoppas också att du vet med dig att du skriver himla bra och att jag kan försäkra dig om att jag läste några flera av dina texter, jag tänkte inte så mycket på vad de hade för innehåll. Det händer mig ofta. Jag kan ofta glömma vad innehållet vill förmedla när det är vackert formulerat!

Må väl, och fortsätt skriva så fingrarna värker!


Svar:
Känner att jag måste skriva ett svar. Verkligen måste. Men jag sitter här, helt förstummad, och stirrar på datorskärmen. För jag har ingen aning om vad jag ska säga, jag bara... bara... Wow. Jag tror inte att det finns ord för att beskriva vad jag känner just nu. Jag har fan tårar i ögonen! Det känns välidgt surrealistiskt att någon skulle skriva, skulle vilja skriva, något sådant, till mig :O Jag... Äh, det finns verkligen inga ord för det här.
Tack, TACK, tusen, tusen tack! 
Är det faktum att jag sparade ned den här kommentaren som bakgrund till datorn nog bevis på min tacksamhet? Knappast. Men jag kommer i alla fall att läsa den varje dag och bara le! Du anar inte var det betyder för mig <3
... Så, du är inget Jedhead? :P



Kändes som att det behövdes bildbevis på det här :3






Vill passa på att slänga in ett oändligt tack till alla som kommenterar och till alla som bara tittar in på bloggen för att läsa. Ni har ingen aning om vad det betyder för mig att någon faktiskt tycker om det jag skriver, det jag gör. Jag älskar det här, att skriva, och att jag får dela med mig av något jag älskar är helt amazing. I love you guys!


Kommentarer
Ida sa:

And we love you too :)

2012-01-08 @ 05:15:16
URL: http://allaboutnovels.blogg.se/
Rebecka sa:

...

Fortfarande lika konstigt det där med rutan för namnet... Men hur som haver så tänker jag än en gång snabbt skriva ner några rader.

Det faktum att du tar dig tid att skriva ett svar, är nog för att visa din tacksamhet enligt mig. Det glädjer mig otroligt mycket att få veta att du uppskattar mina ord. Jag uppskattar när människor visar sin uppskattning, och ja.. jag blir själv lite varm i hjärtat av att veta att jag fått någon totalt främmande människa att le. Känslan är näst intill obeskrivlig!



Over'N'out!

2012-01-10 @ 20:55:54

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0