Musiktips :)



En av mina absoluta favoriter, trots att det inte känns ett dugg som Jedward (vilket gör hela saken förvirrande, men jag älskar den iaf (a))






Lite icke-Jedward (hehe), men den är så bra/viktig att jag vill lägga upp den iaf <3


Sitter och skriver på sammanfattningen, sry att den inte kom upp förra helgen :$
Känner mig så kass som inte kan uppdatera, men har som sagt inget internet under vardagarna, och jag vet inte hur jag ska kunna fixa det (vi har inte fått datorer än, så jag kan inte skriva och bara hitta internet och ladda upp sen :-( )

Kramar, hoppas att ni ändå tittar in ibland och lämnar en kommentar då jag får ut något <3


Kommentarer

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0