*Skäms*

Tusen gånger förlåt för att jag inte lägger upp något!
Har inte jobbat alls på min fula lilla hogwartsgrejj (som jag tycker så mkt om, lol). Försöker skriva ned hela julkalendern istället, och inser att jag har typ en vecka på mig? Jiiiize. Har bestämt mig för att jag måste skriva klart alla delar innan jag får skriva något annat, annars bli den aldrig färdig, tyvärr..

JULKALENDERN kommer att bli en följetong på 24 delar. De kommer dock att bli rätt korta delar, knappt halv A4 (till skillnad från de Utan dig/Din själ tillhör mig som har varit drygt 1 A4). Handlingen är dock rätt bra, ska bara se till att skriva ned den ;)




GIF-boom, för att trösta (fungerar det?)... Eller för att jag inte orkar plugga, välj alternativ själva :)
(och idag hade jag lust att skriva Jawn och Ed'ard, som tvillingarna uttalar det, ist för John och Edward ;])


Ed'ard makes Jawn (and me) laugh :3



Distracted Ed'ard is distracted
acushlala:  distracted Edward is distracted. x’D

acushlala:  xxgogetterxx:  So sexual, I’m actually in love with the position of his arm, his body just looks READY lol, so fit.  just UNF!

acushlala:  missjepicjedsweden:   the look of love  please john give me that look will ye? thanks.  ^yes please. ^^

"Ouch"
planet-jedward:  I love his face when he say ‘ouch’ ♥

The best tweet like, ever?
acushlala:  best tweet ever! :’)

acushlala:  cutest smile ever! :’)

acushlala:  luxurymthrfckr:  That water looks so fucking disgusting. LOL  I have always wondered if they were naked or uhm.. I’ll stop now. x’D  Best Jedward-video EVEEER!! <3




acushlala:  xxgogetterxx:  Love the way Edward looks at John.  ^yes! :’)





... and a picture of perfection ^u^
breakingthegalaxy:  oh god, perfection.

xoxo


Kommentarer
:D sa:

Puh, var rädd ett tag ;)

2011-11-22 @ 18:51:27
Hanna sa:

tihihi de e lugnt! jag älskar hogwarts saken! den vara jepic ;D



p.s gå gärna med i en facebook grupp som heter jedwardfans!:*<3 den är jätte najsig!



http://www.facebook.com/groups/191193634272362/?notif_t=group_activity

2011-11-23 @ 22:09:39
URL: http://hanwil.blogg.se/
Ida sa:

Den förtsa gifen är den bästa , HAHHAHA XD

Jag älskar din hogwarts sak :')

2011-11-24 @ 15:58:28

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0