Tjolaho :)

Hejsan people :3
Tänkte ge er en liten update om vad som händer men har helt glömt bort vad jag skulle skriva *host* Duktigt va?

(Dafuq, skulle skriva öhm och skrev ögon? Jag är nog tröttare än jag trodde Oo')

Things on my mind right now:
x Evy beter sig som någon som är MYCKET äldre än elva, och det stör mig lite... Samtidigt så vill jag inte skriva henne på något annat sätt. Hon kanske bara är lite specad (alltså speciell, venne om det där är norrbottniska eller inte xD)
x Strut - Adam Lambert, är en gryyyyyyyyyymt bra låt
x Det kommer att bli ett låångt inlägg på julafton, hinner inte reda upp allt jag har ställt till med på tre halva a4 xD Se det som en julklapp eller nå :P
x Linni Barrsjö (Idol-Linni) är skitball! Varför finns det inte fler klipp med henne på youtube?
x Sedan skulle jag säga något mer, men hittade ett till par tvillingar, som dessutom är Jedheads (cpvoros @ twitter, cpVorosLIFE @ YT)!

Gonatt <3


Kommentarer
Ida sa:

Omg, igår så hade chris och patrick livestream , och dom sa mitt smeknamn och mitt tweet och sen sa dom hejdå till mig :'D

2011-12-22 @ 10:52:50

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0