The future

Okej, det här är vad som händer just nu.
Idag, vid fyra-, femtiden, lastas bilen med allt mitt pick och pack (vilket innebär minst två stora väskor och en hel del lösa grejjer och påsar) och tar riktigt mot Älvsbyn, 45 minuter från min hemstad. I Älvsbyn kommer jag de närmaste fyra åren spendera vardagarna, måndag-fredag, och gå i skola. Jag kommer att läsa Naturvetenskap, med NIU inriktigt längdskidor.

Vi kommer att få låna datorer av skolan (om jag minns rätt), och det finns möjlighet att köpa bredband till lägenheten som jag och tre tjejer till ska dela. Dock kommer jag inte att ha tillgång till internet nu i veckan (tisdagkväll -> fredageftermiddag), tror jag. Det kommer alltså inte att komma ut några fler delar innan fredag/lördag, om jag inte hinner få ut någon idag.
Jag kanske tittar in och uppdaterar er lite om vad som händer, om jag hinner.. Annars får ni klara er utan mig fram till fredagkväll.




Uppdatering om följetongen
Jag planerar att skriva ett inlägg till under samma namn (Utan dig), ett happy-chapter (för att jag har lust att skriva tvillingkärlek ;]). Sedan tänker jag skriva en sammanfattning av hela den.
Sammanfattningen kommer finnas för att - ifall det kommer några nya läsare som inte orkar läsa alla de tjugo-typ-sju A4 som är vad Utan dig faktiskt har blivit - förklara vad som har hänt, varför vissa saker är som de är och blev som de blev.
Efter det kommer jag att påbörja en "nya" följetong (fast det är en fortsättning på Utan dig, hehe, vill mest byta namn), som jag hoppas att ni uppskattar. Namnet på den "nya" följetongen är Din själv tillhör mig, bara för att :P



Planerade inlägg - Ungefärlig publicering
LÖFTE - Ge mig två minuter
UTAN DIG del 24 - Idag eller nästa helg, vi får se
UTAN DIG sammanfattning - Nästa helg
DIN SJÄL TILLHÖR MIG del 1 - Nästa helg?


Kommentarer

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0