Svar på kommentar

Tudels, tittar bara snabbt in innan jag måsste till jobbet ;)

Hanna undrade:

"Verkligen superbra! men jag undrar bara en sak, hittar du på vissa grejor t.ex. att deras bror heter kevin och att de har vatten till flingorna eller har du letat fakta om dem och att det är sant? Hoppas du förstår vad jag menar. :)"



Svar: Jag har hittat på vissa grejjer ja, men eftersom att jag har varit smått beroende av dem enda sedan eurovision (och kollat igenom de flesta YouTube-klippen, faktiskt) vet jag en hel del. Om vad de berättar i alla fall. De har en äldre bror som heter Kevin, och de använder vatten på flingorna ;) Inte heller har jag hittat på Lassie, Armani eller något av deras djur, och jag försöker hela tiden att skriva så att det verkligen verkar som om det är John och Edward Grimes och inte bara några random tvillingar med samma namn ;)

Tack för alla kommentarer, peace out! ;D


Kommentarer
felicia sa:

hej! :D Vad roligt att du också gillar jedward! :)

Berättelsen som du skriver är jättebra också föresten!



//mvh felicia

2011-08-01 @ 09:58:09
URL: http://planetfelicia.blogg.se/
Moa Grimes ♥ sa:

Svar: Haha OKey ;)



När kommer del 14? Längtar! :D

2011-08-01 @ 12:07:06
URL: http://momoos.blogg.se/
liza sa:

SNÄLLA SLUTA ALDRIG SKRIVA "UTAN DIG" DEN ÄR SÅ J***A BRA

2011-08-01 @ 22:25:30
Ebba Grimes sa:

Du är en unik skrivare! <3

2011-08-02 @ 22:48:33
Daria sa:

du skriver ovanligt och jättebra jag önskar jag kunde skriva lika bra som du jag älskar jedward.

2011-08-16 @ 15:46:56
URL: http://mandarblogg

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0