Hinner inte idag

Lessen people, hinner inte med att skriva något inlägg idag..
Är påväg till en kompis för tjejkväll, och kmr hem vid midnatt, så *rycka på axlarna*
I morgon kommer alltså nästa del, och sen.. Sen lär jag behöva fler idéer, men det få la lösa sig :) Funderar på att introducera nå tjejer i tvillingarnas liv, men javenne, har så svårt att tänka mig någon av dem nära någon annan än varandra (a) Det lär i alla fall bli ett par inlägg med JohnochEdwardsomförsökeråtergåtilldetnormala, rätt chill att skriva och rätt mysigt att läsa (tkr jag (a))

Hugs, bye bye


Kommentarer
Moa Grimes ♥ sa:

Svar: Ledsen, men vad pratar du om, haha! Jag är sjukt trögfattad. Och vilken bild är det du pratar om? Haha, förvirrad! :D

2011-08-17 @ 19:55:47
URL: http://momoos.blogg.se/
Peja sa:

Sv: aa, jag kom på det också sen men orkade inte inte ändra :P Men jag tror jag får ändra det nu ^^

2011-08-17 @ 22:44:46
URL: http://youknowpeja.blogg.se/
Moa Grimes ♥ sa:

Svar: Jahaaaa! :D Nej, den är inte ihopklippt :) Eller..? Haha, om jag ska vara ärlig är jag fortfarande ganska förvirrad x) men vi skiter i det nu :D

2011-08-18 @ 10:38:54
URL: http://momoos.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0