Svar på kommentar

Malin:
har precis börjat skriva en fanfic och jag skulle bli jätte glad om du hade lust att läsa lite och kanske länka? :)

Svar:
Jag skulle jättegärna läsa, om det inte vore så att du hade lösen på bloggen ;) :*




FÖR ÖVRIGT ska jag se till att skriva och publicera nästa del.. Det har gått assegt, så den kommer inte att bli som jag vill, men ni ska väl ändå få en del tycker jag.
Ber tusen gånger om ursäkt till de läsare jag har krav. Också; tusen gånger tack för att ni faktiskt stannat <3


Kommentarer

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0