Just so you know

(oh hey, det var ju en Jesse McCartney låt ju, nu vet jag vad jag ska lyssna på :D)
Anyways, det jag skulle säga var:



I SHIP JOHN/REBECKA 4LIFE



Sitter och skriver (igen) på den där J/R grejjen jag skulle skriva för länge sen.. Nästan en A4 och än är det bara John&Edward cute-stuff och inget Rebecka, dafuq o___O





Omg, hittade mer opublicerat ju :O En som är kass som ni inte får, en som skulle kunna bli skitskum/-kul om jag vågade skriva ned den, och sedan två som jag venne om jag vågar publicera/skriva klart, jävligt deprimerand grejjer *hosthost* Eh, dunno if you even wanna know stuff, maybe you just want to read novels and stuff, but eh, just ignore this then.. ._.


Kommentarer
Moa sa:

Jag tycker att du ska fortsätta att skriva. Även om dom bah blir skit. Love youre novells<3

2012-03-29 @ 17:30:40
Tovis :D sa:

snälla fortsätt skirva, jag dör utan dina noveller!<3

2012-04-01 @ 15:09:39
URL: http://photoismymotto.blogg.se/
Hanna sa:

READ ALL THE FANFICS!

2012-04-01 @ 20:46:32
URL: http://vagentillfardig.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0