Lol, massa frågor :)

Nu tänker jag göra det lätt för mig och dela upp alla frågor jag fick av Adina (funderade på att bara svara i en kommentar till henne, men bestämde mig för att skriva en svarpåkommentar iaf, ifall det är fler som vill veta (a)).
Frågorna blir snedstil, svaren blir feta :)




Adina om Svar på kommentar:
Ok :) jag var där jag med!! Fick inte heller nån autograf men ganska bra platser fick jag! :) Åkte inte till fryshuset... Men jag ville så gärna!! :( Aja de kommer tillbaka ju!! :) en några frågor till: VArFÖR SKRIVER DU SÅ BRA???

Haha, jag vet inte riktigt, har bara alltid tyckt om att skriva och fantisera ;) Älskar helt enkelt att kombinera ord till meningar, och det man tränar på/tycker om blir man väl (med risk för att låta självgod) bra på. Antar jag, haha.. 


Hur kom du på tanken att starta en blogg med berättelser om JEDWARD??

Alltså... "Utan dig" var från början en novell (som jag faktiskt skrivit en scen på) om ett random par tvillingar/bröder (random som i Dean och Kewin, random som i mina favorittvillingar näst efter Jedward, trots att de bara existerar i min fantasi *host*). Jag satt och läste fanfiction, och kom på idéen att byta ut Kewin och Dean mot Edward och John.
Jag lyckas aldrig skriva klart något egentligen, om jag inte får feedback eller måste, så jag började fundera på att lägga ut det på nätet, men... Hade försökt driva blogg flera gånger innan, och man får ändå aldrig några läsare. Fast jag ville ju som i alla fall, tycker själv att det finns för lite fan fiction som inte är twincestrelaterat (och det klarar jag inte av).
Anyways, jag skickade ett meil till tjejerna som driver http://swejedward.blogg.se/ och frågade, ifall de kunde fråga sina läsare om det fanns någon som var intresserad av att läsa fanfiction. De sa att jag skulle lägga ut del 1 så att de kunde länka, och ja, drygt två månader senare lägger jag fortfarande ut delar :D


Hur kom du på namnet på bloggen??

Jed(ward fan)fiction. Om du kombinerar Jedward med fanfiction får du Jedfiction! Nej, ärligt, ingen aning O.O'


och har du en till blogg??????? :) <3

Icke sa Nicke (även om jag har funderat på att skapa en till och lägga ut noveller som inte är Jedward-reaterade).. ;)


Hoppas att du är nöjd med svaren, och om det är någon mer som undrar något är det bara att kommentera :)
Tack så mycket för att ni läser, ni anar inte hur mycket det betyder att det finns människor som frivillit läser det jag skriver (annars brukar jag bara få tvinga stackars Lisa (a))
HUGS AND KISSES <333


Kommentarer
Becka sa:

Tänkte bara säga att jag till en början inte direkt läste dina inlägg för innehållets skull, jag läste det mest för att jag tyckte du skrev på ett sådant vackert sätt.

Men nu såhär i efterhand så är jag rätt fast i innehållet med för den delen!



Må väl!

2011-09-25 @ 21:41:28
URL: http://www.akceber.devote.se

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0