Nu är vi alltså påväg till Finland :) Lol,...

Nu är vi alltså påväg till Finland :) Lol, det här är andra gången jag prövar mobilblogga någonsin, det kan komma att se ut hur som helst xD Anyways, jag hann skriva en del igår, satte autopublicerasaken på i morgon kl 12.00, titta in då för del tio(?) ;-) Det blir bara en del medan jag är borta då, hann inte skriva mer, och har lite svårt att formulera nästa kapitel... Det är inte det att jag inte vet vad det ska handla om. Problemet är att jag har väldigt svårt för att skriva John/Rebecka som ett par (och allt vad det innebär :*). Blir avundsjuk på min egen, påhittade karaktär, wtf? Oo' Ännu mer wtf med tanke på att jag är mer åt Edward-hållet av hyfsat logiska själ (även om jag tycker jättemycket om båda, misstolka mig rätt). Men men, jag ska försöka, har ju rätt länge på mig att formulera något jag är nöjd över/vänja mig ;-) Lämna gärna en kommentar på tian, kommer sitta hela lägret och längta efter att få veta vad ni tycker ;] Xoxo, vi får höras på söndag <3


Kommentarer
EbbaLouisee♥ sa:

OMJ i'm so excited :D♥ Du är bara för underbar!!♥

2011-10-05 @ 21:07:16
URL: http://aboutmylife.devote.se

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0