SNART ÄR'E JUUL! :D

... och här i norrbotten regnar det; FFFFFUUU




I alla fall, vet ni vad det betyder?
I morgon kommer första delen på julkalendern! Javenne hur det är med er, men jag är taggad som tusan :P En följetong på 24 delar kommer, ett kapitel per dag ^^ De flesta utspelar sig dock den första december, så det blir inte vad som händer varje dag fram till jul (hade inte nog fantasi för det ^^').
Det är dock en ganska hemskt/sorglig/whatever historia, och jag kom på försent att det kanske inte var så roligt att få läsa sånt hela vägen fram till jul *host* Vilket i sin tur betyder att det blir ljusare delar på slutet, eftersom att jag kom på det typ nu, och jag har skrivit 8 delar (har några till klara i huvudet, ska bara orka skriva ned dem, efter att jag har orkar öva in samhällsredovisningen till på fredag, jiiiize)

Annars så vet jag inte riktigt.. Känner mig dum som inte har lagt ut nått på över två veckor *skäms*





We I love you guys so much <3


Kommentarer
Alva sa:

Vad kul =) Men lite tråkigt att Jedward+Hogwarts tog slut... Den var väldigt bra tycker jag men det ska bli kul att läsa den andra sagan nu ;)

2011-11-30 @ 18:19:36
Moa sa:

Taggad till typ 100! ;)

Jedward 4ever<33333

2011-11-30 @ 20:02:20
Ida sa:

OMG TAGGAD :D

2011-11-30 @ 20:47:56
Josefine sa:

Norrbotten.. vilket sammanträffande xD ska det inte typ regna hela veckan eller nåt? Kalixbo hära förresten ;)

2011-12-01 @ 23:06:22
Jasmin sa:

söt bild! :'3

2011-12-03 @ 18:50:34

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0