Julkalendern ^^

Jag har bestämt att jag ska försöka göra en julkalender :D Det kommer kanske inte att bli en novell varje dag, det kanske blir ett par bilder eller jagvetinteriktigtdetfårlösasig. Det kan dock betyda att det blir dåligt med texter under resten av november (jag säger inte inga, bara... lite ._.), om jag ska få ihop typ 24 delar alt. noveller... Fast det kanske det är värt? ^w^ 



(x)

Och föresten, vad tycker ni om:
Jedward+Hogwarts?
För jag har börjat skriva på en sådan, och om den bli bra och lång nog kanske den kan få bli (ett par delar av) julkalendern? Ni får förstås välja :P
Nu ska jag äta, fortsätter att hålla er uppdaterade (:


Kommentarer
Rebecca <3 sa:

det är helt värt det om vi inte får något och läsa (snyft) under hela november men sen typ varje dag under december ;) tycker jag iaf :D

2011-11-10 @ 17:13:22
URL: http://twitter.com/#!/Rebeccalala__
Alva sa:

Coolt ;) Jedward+Hogwarst låter ju bra ^^ Den skulle jag vilja läsa =)

2011-11-10 @ 18:46:57
:D sa:

Nja... Jag hatar harry potter, det skulle inte passa så bra ihop. Men det är du som väljer.

2011-11-10 @ 19:44:40
Isabelle sa:

Den för 1 december skulle kunna vara 1 december även för John och Edward, och du skriver om vad de gör just den dagen, eller så kan de tänka tillbaka på något som hänt tidigare :)

2011-11-10 @ 21:58:11
Jenka sa:

Coolt! Älskar Harry Potter Men jag tror tyvärr inte det blir en bra "Blandning" :/ Men du bestämmer!!

2011-11-11 @ 20:41:33
Ida sa:

JEDWARD+HOGWARTS = DU ÄR ETT GENI . Jag längtar tills jag får läsa den :D Jag älskar ju både HP och Jedward :D <3

2011-11-12 @ 18:45:49
URL: http://allaboutnovels.blogg.se/
Ida sa:

JEDWARD+HOGWARTS = DU ÄR ETT GENI . Jag längtar tills jag får läsa den :D Jag älskar ju både HP och Jedward :D <3

2011-11-12 @ 18:46:03
URL: http://allaboutnovels.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0