Tack!



Vill bara passa på att säga TACK! till alla som läser och kommenterar <3
Tror inte att ni fattar hur mkt det betyder för mig att ni uppskattar det jag skriver. Sitter och läser alla kommentarer gång, på gång, på gång med ett enormt leende på läpparna. Att ni blir berörda av vad jag skriver, det är det jag strävar efter, och jag blir så grymt glad när det verkar som om jag lyckas *evil laugh* ^w^

Så, tack! Tack för att ni läser, tack för att ni kommenterar och, ja, tack! 
Love and Jedhugs <3
Fanny


Kommentarer
Moa sa:

du får inte sluta skriva! När kommer del 7?? :D



sv: Tror inte att dom har en papegoja xD

2011-07-25 @ 22:01:30
URL: http://swejedward.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0