Dröm

Drömde om två särskilda irländska pojkar inatt..
De signerade min tröja, Edward skrev värsta långa brevet på min rygg. Fan va sur jag vart när jag vaknade och insåg att jag inte hade någon signerad tröja längre Oo' Är fortfarande sur för den delen xS

Sitter och jobbar på del 20 för den delen, får se om jag hinner klart ikv ;)
Allvarligt, del 20? Det är ju typ asmycket! :D Drygt 20 A4 har jag skrivit på den här saken, har nog aldrig skrivit en så lång novell, tror att rekordet är 13 A4 :O
Jaja, nu ska jag återgå till Good Charlotte - Harlow's song (I can't dream without you) och skapandet av UTAN DIG del 20 
 

Btw, jag ska beställa dessa två posters:

 Till studentrummet i nya skolan
och
att ha på dörren till rummet hemma!

Hugs <3


Kommentarer
Sara sa:

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

Kramar



Håller på och läser lite av det du skrivit, grymt bra! :D

2011-08-15 @ 21:07:32
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Ebba Grimes sa:

Snäällaaa innan jag lägger mig vid tio :c

2011-08-15 @ 21:50:25
URL: http://jedwardomj.bloggplatsen.se

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0