Svar på kommentar + fråga! :D

Isabell undrade när nästa del skulle komma ut, och svaret är så fort jag hinner ^^' Har mattenationella på onsdag, religionsprov som ska göras och en engelskabok som ska läsas ut :S Pluss lite mer prylar, roligt liv Oo'
Men, ska försöka få ut den i veckan ;)


Sedan måste jag ställa en fråga till er; Vad vill ni läsa om sedan? Vad tycker ni om? Föredrar ni det verklighetstrogna novellerna eller de mer fantasy-aktiga? (haha, det blev tre, men ändå ;P)
Jag har EN scen till en novell som verkar grymt härlig i den senare kategorin, men jag kommer inte på något mer om den.. I just kind of like the idea of Fallen Angels :3

Hugs <3

Kommentarer
Alva sa:

Jag tycker om fantasy-aktiga berättelser med Jedward :3

2012-01-16 @ 19:34:49
Ida sa:

I love the idea of fallen angels :3

2012-01-17 @ 20:09:49
URL: http://allaboutnovels.blogg.se/
Moa sa:

Hej, jag gillar idén med fallen angel men verklighetstroget åxå:*

2012-01-17 @ 20:44:19
Josefine sa:

Svår fråga! Men idén verkar jättebra! =;) Tror att jag gillar fantasyberättelser lite mer än verklighetstrogna. =:)

2012-01-20 @ 07:46:24
Fie sa:

Jag tycker om noveller som verkligen (som dina tidigare noveller) visar hur nära jedward är <3 Annars gillar jag både verklighetstrogna och fantasy berättelser/noveller. En idè föresten (och du behöver absolut INTE använda den) men du skulle väl kanske kunna skriva en kort novell iallafall, om när Edward blir mobbad? Han var tydligen mer utsatt i skolan än John... Men lycka till! Kram//fie

2012-01-26 @ 17:04:09
URL: http://tokyodaylight.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0