Svar på kommentar

Adina om "Chapter 1":
ok bara så vi får det klart för oss... JAG ÄLSKAR DINA BERÄTTELSER!!!! åh! sluta aldrig skriva!! förresten har jag en fråga: har du vart på nån av deras konserter eller spelningar?? :) <3

Svar: Tack, jättemycket tack!! <3
Svar ja, i somras fick jag en kompis (eller hon fick med mig.. Jag var dock inte svårövertalad (a)) till stockholm, då de spelade på sommarkrysset! Vi kom dit under slutet av genrepet, så fick inga autografer eller nå jätterba platser eller nå, men var iaf typ 5 meter ifrån dem ibland <333
Det var meningen att vi skulle äta när vi kom dit, så efter att ha sett Under Pressure på genrepet beställde vi mat.. Åt inte särskilt mycket (men fort), och slet i kompisen för att vi skulle gå tillbaka till scenen.
Emma (kompis <3) gilalde tvillingarna innan sommarkrysset.. Sedan slutade hon med det (wtf liksom? xD)

Fast efter sommarkrysset tog min sparbudjet råslut, så jag hade itne råd att åka till stockholm den 17/9 :(

Nu ids jag inte skriva mer, och ingen lär väl ändå idas läsa ;P



Publicerad förut, men har inga bilder från sommarkrysset på datorn :( Det är iaf jag som har fotat, en av de få bilder som inte blev totalt genomsuddig (jag inte hjärta min kamera)


Kommentarer
weho sa:

jag läste ;) :D

2011-09-25 @ 11:53:59
Adina sa:

Ok :) jag var där jag med!! Fick inte heller nån autograf men ganska bra platser fick jag! :) Åkte inte till fryshuset... Men jag ville så gärna!! :( Aja de kommer tillbaka ju!! :) en några frågor till: VArFÖR SKRIVER DU SÅ BRA??? Hur kom du på tanken att starta en blogg med berättelser om JEDWARD?? Hur kom du på namnet på bloggen?? och har du en till blogg??????? :) <3

2011-09-25 @ 17:35:57
URL: http://jedwardforevr.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0