OMJ, förlåt!!

Förlåt tusen gånger om!
Kom på igår att jag inte lagt upp någon del på skitlänge! Fattar inte vad som hände, har inte tänkt en sekund på att dagarna rullat på och jag inte har skrivit något :$
JAG JOBBAR PÅ DET! Hoppas att nästa del kan komma upp ikväll, trots att det går lite segt..






Jag har John & Edward som bakgrundsbild på skoldatorn... Samma visa varje gång.
Läraren säger vad vi ska göra
x Slår upp datorn
x Ser bilden (dör en smula)
x *Blir helt blank i huvudet och kan inte tänka på annat än Jedward*
x *Inser att det var något (viktigt) skolarbete som jag skulle börja med*
x Jag: "Eeeeh... Vad skulle vi göra?"




Bakgrundsbild <3



FÖRLÅT IGEN, ska försöka skynda mig ;)
XoXo

Kommentarer
sanna sa:

vad pluggar du om, elr jobbar du? btw älskar din fanfic

2011-09-22 @ 15:03:36
Alice sa:

Haha jag har samma problem som du, har en bild på Jedward som bakgrundsbild och börjar tänka på dom och kan sen inte för allt i hela världen komma på vad jag skulle göra ^^ Synd att det inte fanns ett skolämne som gick ut på att lära sig så mkt som möjligt om Jedward haha Jag hade lätt haft MVG x)

2011-09-22 @ 17:44:37
Alva sa:

Usch värkar jobbigt lite med allt skolarbete du har :s Men dina sagor är värt att vänta på du skriver ju så himla bra! :D Önskade ibland att alla delarna var här och nu men man måste vänta lite men det gör ju inget du skriver ju långa noveller ju ;) Fin bakgrundsbild <3

2011-09-22 @ 21:26:54

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0