Svar på kommentar

Magdalena (om Chapter 11):
Asså jag ÄLSKAR dina noveller! Helt kär! Men nu till frågan... Skulle du inte kunna skriva lite mer om John och Edwards mamma eller Pappa eller kanske tilloch med om deras mormor som de älskar så mycket! Tacksamm för svar!!

Svar:
Tack så mycket! <33
Javenne... Om deras mormor vet jag la knappt något, så det kanske inte skulle bli så roligt. Deras föräldrar, skulle det verkligen vara roligt? Nog skulle jag kunna försöka, kanske skriva något kapitel ur deras perspektiv? Det kommer ett ur Kevins perspektiv, det har jag bestämt. Och John&Edwards perspektiv är ändå mest förvirrade, så jag har faktiskt funderat på att skriva från någon annans håll, så John eller Susannas synvinkel kanske vore en idé?
Vad tycker ni?

Kommentarer
Hanna sa:

det blir bra hur du än gör de! :D

2011-10-11 @ 17:53:09
URL: http://hanwil.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0