Hej folks!

Tjenare people! För det första: TACK! för alla fina kommentarer! I love you <3


(bildkälla)


För det andra:
Ja, jag kommer att fortsätta skriva noveller, självklart! Dock kommer det inte någon ny följetong om jag inte kommer på någon bra idé :S Korta noveller kommer upp då jag lyckas hitta på något, och som ni kanske har märkt är det rätt blandade subjects ^^
Ni får hemskt gärna skicka inspiration (eller om det finns något särskilt ni skulle vilja skriva om?). En låt, en bild, ett citat, vad som helst!
~ I will not write twincest ~
Hanna tipsade om att jag skulle göra en julkalender eller nått sånt.. Vettetusan om jag skulle lyckas fixa 24 noveller/annat roligt, men jag tror att jag ska försöka ^^ Informerar senare om det blir av.


Föresten! När ni kommenterar får ni hemskt gärna skriva in er blogg (om ni har någon förstås), så att jag kan svara :P


Än en gång, tack för att ni har stannat kvar, trots att det ibland har varit lite torrt med uppdateringar. Ni har ingen aning om hur mycket det egentligen betyder för mig!
Love forever <33


Kommentarer
Tiffany :3 sa:

Du är bäst tjejen! Jedlove ♥ !

2011-11-09 @ 18:37:19
Rebecca <3 sa:

JAAA! gör en jul kalender! :D du skulle ju typ kunna skriva en följetång i 24 olika delar ;D haha det vore så jepic! :D har dock ingen aning om vad det skulle kunna handla om...typ tvillingarnas dagar innan jul, det kanske händer någe spännande de dagarna? haha jag vet inte xD men iallafall vore det awesome med en julkalender! det gillar vi stort!



btw! DU Ä-G-E-E-E-E-R! ^^

2011-11-09 @ 20:23:44
URL: http://twitter.com/#!/Rebeccalala__
Willis =:-) sa:

Hej! Jag har alltid undrat vad de som mobbade jedward i skolan tänker idag, så du kanske skulle skriva ett fanfic där Jedward träffar dem igen (eller något liknande), bara ett förslag.



Jag älskar föresten dina fanfic, du är så Jepic!!=:) (Älskar iden om en julkalender). =:)



I LOVE JEDWARD!!!!!! =:)

2011-11-09 @ 21:13:07
Ida sa:

Jag gillar julkalender iden :D

2011-11-12 @ 18:39:02
URL: http://allaboutnovels.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0