Inget inlägg idag :(

Really sorry guys, det blev inget inlägg idag... Kom inte hem förrän vid tio, bakade kaka, och nu måste jag definitivt sova om jag ska orka upp i morgon! :( I morgon kommer inget inlägg alls, tyvärr.. Åker till jobbet (kanske hinner skriva en del på morgonen, men det är ytterst tveksamt) och kmr hem, hemma en timma (där medräknat middag) för att sedan ha en myskväll med tjejorna, och då lär det bli sent...

Men! Jag LOVAR(!!!!!!!!!!!!!!!!) att det kommer minst två inlägg i helgen, som kompensation, eller nått ;)
Kramar på er nu (och tack för att ni höll med mig på förra inlägget ;D).
Sov sött.
Dröm om alla småkryp (och sockerhöga penntroll) ni (vill möta/)mött ^w^


Kommentarer

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0