Well Oo'

Jag återkommer när min hjärna börjar fungera normalt igen..
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag tänker inte försöka mig på att lova något igen... Jag hoppas bara att jag blir frisk snart så att jag kan återgå till jobbet och skriva något vettigt åt er ;S
Fortsätta att titta in, nästa del borde komma snart (hoppas jag O__o)


Under tiden; John och Edward Grimes när de är som finast <3


 





Hugs
Föresten, har ni märkt att desto mindre blyg Edward blir, desto mindre får John snacka? ;D


Kommentarer
Ebba Grimes ♥ sa:

ÅHHH... Desperat.

La ut en till länk om din blogg på min blogg ^w^ Sa till och med krya till däääjj 8>>

2011-08-08 @ 23:04:51
URL: http://jedwardomj.bloggplatsen.se
Alice sa:

åhhh vill ju veta hur det ska gå :( krya på dig <3

2011-08-08 @ 23:45:57
Mikaela Jed Fan sa:

Gud vad videon var gullig!

Så fort jag ser John och Edward le till sorlig musik har ja lust att gråta.

Så vackert :')



Krya! :)

2011-08-09 @ 13:27:37
URL: http://jeedward.blogg.se/
Alice sa:

Älskar videon, så söt! :D <3

2011-08-09 @ 16:15:02
Moa sa:

sv: Ja jag tänkte också på det,, fyfan! Haha jag tycker att det är lätt att se vem som är vem, JOHN----EDWARD :D

2011-08-10 @ 11:55:03
URL: http://swejedward.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0