Svar på kommentar

Två kommentarer jag vill svara på (har inte kollat kommentarerna på "Idéer" än, så kmr kanske en update snart :P)

Sanna skrev detta:

Wow Fanny, det här är verkligen en av de bästa novellerna jag läst! Du skriver med inlevelse och känsla och det känns otroligt äkta, man skulle lätt tro att detta hänt tvillingarna IRL!
Jag har följt dig ändå från början, eller kom väl in vid part 4 kanske. Jag blev förtrollad direkt och sen dess har din blogg varit en länk på min favoritlista, kollat in i princip varje dag. Så bland alla 70 pers och 317 sidvisningar finns jag!
Jag tycker du ska satsa på att dela din novell med världen, så att den inte bara finns här. För det är sånt här som går långt! =:)

Jedhugs Sanna

Svar: För det första, tack så otroligt mycket för den otroligt fina kommentaren, det värmer så mycket <33 Det enda jag egentligen undrar över är slutet, hur menar du då? ;)

 

Sedan måste jag bara få kommentera vad Alice skrev:

Bästa fanfiction jag läst. Riktigt bra, blev glad när allt gick bra x'D. Inlevelsefullt och allt. Nu måste polisen bara ta fast de där idioterna som misshandlade honom :D

Svar: Till att börja med, tack! But, you really need to read the whole thing again and realise; they just did xD Hugs <3





 

Edit
Nu fick jag ju lite inspiration, det kanske blir någon del till (a)


Kommentarer
Ida sa:

Jag älskar din novell ! Och det skulle betyda allt om du läste min! :D

2011-08-16 @ 23:34:49
URL: http://allaboutnovels.blogg.se/
Alice sa:

Haha, I'm sorry! Jag var lite trött när jag läste, men gillar verkligen hur du skriver. läser igenom delen en gång till

2011-08-17 @ 18:13:07

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0