Liten text

Skrev en liten random text som jag tänkte dela med er... Blev rätt nöjd faktiskt, och jag tycker att den stämmer rätt bra ;) Den är på engelska dock, så jag venne om alla förstår vad som står? Om något är inkorrekt får ni gärna rätta mig föresten.


I live on planet Jedward, a place where everybody you meet is an equal. At this planet, where I live, nobody is less worthy. Nobody is being bullied, nobody is being laughed at. At planet Jedward, nobody cares about where you’re from, how you look like or what you like to do. It doesn’t matter, because we all got two things in common; our love to pop music. The other thing is what we believe in. We believe, that if you do something you love, you could do anything. You could go from being just a regular person to, I don’t know, being 8th in Eurovision, for example, and winning millions of millions of hearts all around the world. We share these two things, and that’s all we need to know about each other, because we know that no matter what, we will be accepted in this world, planet Jedward. Even though we all have different religions, we do share two gods. Their names? John and Edward Grimes.



Nu ska jag pallra mig i säng, gonatt people <3

Kommentarer
Fanny sa:

Jag heter också Fanny :P

2011-08-17 @ 08:19:15
Alice sa:

Jag bor på Planet Jedward XP Den här texten var skit bra (ja det var hela historien) Du borde skicka den till Jedward, jag tror dom skulle uppskatta det ;)....igentligen borde du göra om hela historien till engelska och skicka den, och sen så berättar dom om den i nån intervju och sedan blir du känd som: Fanny, flickan från Sverige som skrev världens bästa Jedfiction! Helt seriöst! <3

2011-08-17 @ 09:35:02
Moa sa:

Den hade du ju kunnat skicka till twinsen ;D



sv: Men det var ju innan eurovision :P Då kanske inte alla visste hur man såg skillnad på dom :P

2011-08-17 @ 12:04:28
URL: http://swejedward.blogg.se/
Mathiz sa:

WOW jag bara älskar texten! Den var sjuuuuukt bra =:) skulle ajg kunna få ta den och tjaa, lägga upp på bloggen? jag länkar såklart till din blogg! <3 och skulle jag kunna få lägga upp den på facebook, eller kanske twittra den? =:)

Jag älskar din "Jedfiction" också!



JEDHUGS!

2011-08-17 @ 12:05:57
URL: http://mathiz.blogg.se/

Hejsan! Du har hittat till en fanfiction-blogg om våra älskade tvillingar JOHN & EDWARD Grimes, aka JEDWARD. Här finns noveller skrivna ur alla möjliga vinklar, följetonger och korta, glada och sorgsna. Om ni vill kopiera något; gör det! Men länka tillbaka, och låt mig veta ;-)

Ni får hemskt gärna lämna en kommentar innan ni går <3

JEDHUGS & JEDKISSES



Ditt namn?
Spara uppgifter?

E-postadress (kommer inte att synas i kommentarsfältet)

Fyll gärna i din bloggadress (så att jag kan svara på din kommentar):

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0